zaterdag 1 mei 2010

de vrije dag

zaterdag 1mei


het was een rustdag vandaag we zijn eventjes naar de soek (markt) gegaan.
 daarna we bij grapige tante gaan eten.bij de tante was sander (synergo)bijna getrouwt met haar dochter samira.maar ate moest eerst met grapige tante onderhandelen want sander moest een ring geven, 3schaapen en 20 kippen
vervoolgens zij we naar de zee geweest.
tijdens de rit moest ik kotsen door duizeligheid (het begon testinken in de auto)
toen waaren we bij de zee aangekomen.
we gingwn leker even zitten ieder nam wat te drinken en kreeg een  keekje.
sander en ik begonen te steenkorefballen (ik won met 23-18).
later werdden wij gebelt door abdel dat hij bij de deur stond.
we gingen super snel trug naar huis.
de trug weg ging ik voorin deze keer hoefte ik niet te kotsen.
de trug weg moest leonie heel erg ...pipi....
daarna zijn we naar het café gegaan en daar schreef ik deze tekst onder de koffiepot.


abdeslam zoon van mamoun loukili. 

Geen opmerkingen: